Gern (Geron Corp)

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones index, Nasdaq-100 en S&P500
frikandel75
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 821

Re: Gern (Geron Corp)

Berichtdoor frikandel75 » 13 Feb 2019 13:29

Ik ben hier altijd geweest hoor vleer ...
Bedankt voor je analyse toch ...
Bijgekocht aan 1 idd cf supra :up:

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers en profiteer
van minder advertenties en abonneer op onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen

powered by Surfing Waves

Tomskii
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 38

Berichtdoor Tomskii » 13 Feb 2019 14:40

strever schreef:Hierin opnieuw stappen om je grote verlies van vorig jaar proberen goed te maken is enorm dom imo!
Een product dat onvoldoende werkt en een ander bedrijf niet met wil doorgaan is toch gedoemd om te mislukken
Zoals ik een tijdje geleden al schreef kan je dit aandeel riskeren aan mss 0.40 en dan nog groot risico
Ik mag wel stellen dat ik er vorig jaar goed heb aan verdiend als één van de weinigen
Mss is alles te verklaren met mijn onderschrift?Wie zal het zeggen?

Voor zover we kunnen zien is Janssens er vooral uitgestapt uit strategische overwegingen, niet omdat het product niet werkt ;-)

megab
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 10

Berichtdoor megab » 13 Feb 2019 14:51

Tomskii schreef:
strever schreef:Hierin opnieuw stappen om je grote verlies van vorig jaar proberen goed te maken is enorm dom imo!
Een product dat onvoldoende werkt en een ander bedrijf niet met wil doorgaan is toch gedoemd om te mislukken
Zoals ik een tijdje geleden al schreef kan je dit aandeel riskeren aan mss 0.40 en dan nog groot risico
Ik mag wel stellen dat ik er vorig jaar goed heb aan verdiend als één van de weinigen

Voor zover we kunnen zien is Janssens er vooral uitgestapt uit strategische overwegingen, niet omdat het product niet werkt ;-)

Neen, men heeft de samenwerking wel degelijk stop gezet omdat de resultaten van de test studies, een te laag percentage toonden van kans op slagen...

Naz-T
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 188

Berichtdoor Naz-T » 13 Feb 2019 14:59

megab schreef:
Tomskii schreef:

Neen, men heeft de samenwerking wel degelijk stop gezet omdat de resultaten van de test studies, een te laag percentage toonden van kans op slagen...

Zou kunnen, maar is volgens mij nooit echt bevestigd. Altijd rond de pot gedraaid. Is ook te zien waar je de grens trekt natuurlijk. Misschien had J&J al voldoende "high risk/rewards" producten in de pijplijn en is een andere partner wel geïnteresseerd en bereid dit risico te lopen voor extra investeringen. Het is niet omdat het zogezegd een laag slagingspercentage is, dat de kans op slagen nihil is hé. J&J wist ook al van de vele schadeclaims ivm hun kankerverwekkend talkpoeder en had andere katjes te gezelen ipv milestones uit te betalen voor een kankergenezend product. Ze veroorzaken het liever...

Dit gezegd zijnde, we zullen wel zien wat de toekomst brengt.

ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 396

Berichtdoor ancaoli » 13 Feb 2019 15:43

Volledige positie verkocht aan 1,49$, mooie 45% winst op traders op 1 maand tijd. Oude positie is break even op basis van vorige halve verkoop aan bijna 7$.
Onder 1,3 koop ik ze terug aan. Succes!
Vaste Portefeuille:Gala, Exmar, WRN, Accentis, Global G, SocGen, Roularta, Celyad, Biocartis, Argenx, Enwave, Agfa, Kiadis, Accsys,Pure Gold Mining, Vendetta

strever
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 177

Berichtdoor strever » 13 Feb 2019 16:04

Nog effe en het staat rood!
!!!!Ben ik nu zo slim of is een ander zo dom?

Naz-T
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Naz-T » 13 Feb 2019 20:56

strever schreef:Nog effe en het staat rood!

Morgen misschien.
Momenteel +13% en bijna 10mio stuks verhandeld. 300% van gemiddeld dagvolume. Dat zijn toch hoopgevende cijfers, niet ? Van mij mag je gerust negatief blijven doen, maar een ander dom noemen zoals je enkele posts hierboven suggereerde, is er wat over. We zullen wel zien wie gelijk krijgt op termijn. Het is en blijft mijn geld he.

Naz-T
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Naz-T » 13 Feb 2019 22:13

strever
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 177

Berichtdoor strever » 14 Feb 2019 19:39

Ik blijf er bij dat het oerdom is om in deze te stappen om je verlies van vorig jaar proberen goed te maken.
Gisteren was het volume wel ok maar vandaag is het terug naar af.
De koers is gestegen enkel door analisten met hun nieuwe koersdoelen dat op niks slaat.
Enkel een overname kan hier redding brengen maar wat nemen ze dan over?
Een product dan onvoldoende werkt en waar een ander niet verder mee wou gaan!
Dus de moraal van het verhaal is 'afblijven'
!!!!Ben ik nu zo slim of is een ander zo dom?

Naz-T
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Naz-T » 14 Feb 2019 20:00

strever schreef:Ik blijf er bij dat het oerdom is om in deze te stappen om je verlies van vorig jaar proberen goed te maken.
Gisteren was het volume wel ok maar vandaag is het terug naar af.
De koers is gestegen enkel door analisten met hun nieuwe koersdoelen dat op niks slaat.
Enkel een overname kan hier redding brengen maar wat nemen ze dan over?
Een product dan onvoldoende werkt en waar een ander niet verder mee wou gaan!
Dus de moraal van het verhaal is 'afblijven'

En al die institutionelen die er miljoenen aan het in pompen zijn, weten ook niet waarmee ze bezig zijn?
Ik ben trouwens nooit uitgestapt, dat was misschien wel dom, maar wie ben jij om anderen hun beslissingen dom te noemen? We zien wel, maar als de koers dit jaar nog op 4 staat, verwacht ik wel excuses :lol: