Pharnext

Beleggen in aandelen beurzen Frankfurt DAX, Londen FTSE 100, Parijs CAC40
Stofke
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 312

Re: Pharnext

Berichtdoor Stofke » 05 Mar 2019 13:16

Mooi artikel in het frans over de vooruitgang die is geboekt door Pharnext in hun research naar een genezing voor #charcotmarietooth#CMT#CMT1A

https://pbs.twimg.com/media/D0lHJKnW0AA ... ame=medium

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden andere beleggers en
profiteer van minder advertenties, abonneren op
favoriete onderwerpen en toegang tot de chatbox.

Registreer u binnen enkele tellen

powered by Surfing Waves

Naz-T
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 165

Berichtdoor Naz-T » 05 Mar 2019 13:52

Stofke schreef:Mooi artikel in het frans over de vooruitgang die is geboekt door Pharnext in hun research naar een genezing voor #charcotmarietooth#CMT#CMT1A

https://pbs.twimg.com/media/D0lHJKnW0AA ... ame=medium

Thanks!

Ongelooflijk aandeel... We staan zelfs groen :roll:

Stofke
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor Stofke » 06 Mar 2019 08:30

Truffle a déclare hier 5/3/19... encore... 23000 titres vendus de Pharnext

Stofke
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor Stofke » 06 Mar 2019 19:25

Versterking van eigen vermogen Pharnext door de conversie van converteerbare obligaties.

https://www.pharnext.com/images/PDF/pre ... sly_EN.pdf

De heer Kaijin Yan, CEO van Tasly, voegt hieraan toe: "We zijn verheugd dat we opnieuw ons enthousiasme kunnen uiten voor de toekomst van Pharnext, zijn producten en zijn revolutionaire platform." Na de conversie houdt Tasly 15,89% van het uitgegeven aandelenkapitaal van Pharnext.

Marbull
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0

Berichtdoor Marbull » 06 Mar 2019 19:33

Was dit al even aant volgen... Ferm patat

_Jack_
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 17

Berichtdoor _Jack_ » 06 Mar 2019 21:48

Ik slaag er in net verkeerd te kopen. Al -20%.
Soit, wat bijkopen dan, want komt wel goed.
Mithra-Amazon-Disney-Transgene-Google-BoneThera-United Tech-Inbev-Econoc-Samsung-Alibaba-EstLau-Pharming-Biocartis-KiadisPh-Atos-Moet Hennessy-Maersk-St.L.Aberd-Novartis-Agfa-Sipef-Melexis

Stofke
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor Stofke » 15 Mar 2019 15:53

Pharnext will attend the 14th International Conference on Alzheimer's and Parkinson's Diseases on March 26-31, 2019 in Lisbon, Portugal

Pharnext will attend the 63th Annual Meeting of the German Society of Clinical Neurophysiology and Functional Imaging on March 28-30, 2019 in Freiburg, Germany

Pharnext will attend the CMT- France National Congress on March 30, 2019 in Montpellier, France

Naz-T
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 165

Berichtdoor Naz-T » 15 Mar 2019 16:13

Stofke schreef:Pharnext will attend the 14th International Conference on Alzheimer's and Parkinson's Diseases on March 26-31, 2019 in Lisbon, Portugal

Pharnext will attend the 63th Annual Meeting of the German Society of Clinical Neurophysiology and Functional Imaging on March 28-30, 2019 in Freiburg, Germany

Pharnext will attend the CMT- France National Congress on March 30, 2019 in Montpellier, France

Hopelijk doet dit de koers weer wat opveren. Al twee keer bijgekocht ondertussen op een zo goed als day low, maar dag nadien was er telkens weer een nieuw low. :roll:

Stofke
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor Stofke » 18 Mar 2019 09:50

Daniel Cohen, medeoprichter van Pharnext: "Wij zijn de eersten die een product hebben ontwikkeld dankzij kunstmatige intelligentie"

https://www.labourseetlavie.com/linterv ... tificielle

Het interview even in de Google Translate gesmeten:

PHARNEXT, een biofarmaceutisch bedrijf met een nieuwe benadering voor het ontwikkelen van innovatieve medicijncombinaties op basis van genomische big data en kunstmatige intelligentie, organiseerde onlangs een conferentie over de ziekte van Charcot-Marie-Tooth (CMT).
Terug naar de actuele problemen van #biotech.

Er zijn recente aandelenverkopen van de historische aandeelhouder, het Truffelfonds. Wat is het?

Hoe zit het met de samenwerking met het Chinese bedrijf Tasly die onlangs zijn obligaties heeft omgezet?

Wat zijn de volgende klinische deadlines, vooral voor de PXT3003? En de andere producten.

Wat zijn de financiële behoeften van Pharnext?

Mijn gast is Daniel Cohen, mede-oprichter van Pharnext, terug uit China, waar hij zijn partnerschap vierde met het bedrijf Tasly.

Het interview door Didier TESTOT

Didier Testot: Daniel Cohen, goedemorgen.

Daniel Cohen, medeoprichter van Pharnext: Hallo.

Didier Testot: Je bent de mede-oprichter van Pharnext. Een paar dagen geleden had u de mogelijkheid om uw platform en knowhow op het gebied van de ziekte van Charcot-Marie-Tooth te presenteren. We zullen vandaag met u praten over de strategie van het bedrijf. Er zijn veel vragen en vragen van beleggers, waaronder wat er gebeurt op de markt met recente verkopen van Truffle. Wat kan je zeggen?

Daniel Cohen Mede-oprichter van Pharnext: Ja, ik heb op de forums gezien dat er veel discussie is, soms zelfs angst. Ik denk dat we de angsten moeten vergeten, het gaat heel goed met het bedrijf, het gaat nog sneller heel goed. Dus over de verkoop van Truffel, om eerst te zeggen, ze zijn niet belangrijk, het zijn maar heel weinig acties. 150.000 of zo van de 1.150.000 die ze hebben, dus dat is ongeveer 10%. Het is niet veel. Dat het een fonds is, Truffle, die ons vanaf het begin heeft geholpen, was de eerste die geloofde in de strategie, dus we zijn hem veel verschuldigd. En het is normaal dat, gezien de structuur van het fonds, na 12 jaar, gezien de verplichtingen dus ook tegenover de AMF, hij verplicht is om een ​​deel te lossen, maar het vertegenwoordigt heel weinig, hij we hebben nog steeds 1 miljoen aandelen over, dus er is geen reden tot bezorgdheid en als mensen zeggen: "Ja, omdat hij zich misschien wel bewust is van de dingen, nou ..." had geen verkoop ...

Didier Testot: Het is een klassiek fondsbeheer.

Daniel Cohen Mede-oprichter Pharnext: Niemand anders op het bord die op de hoogte is van alles wat is verkocht, dus er was een wettelijke verplichting om dit te doen.

Didier Testot: Ook in het nieuws, de conversie van verplichtingen door je partner Tasly, wat zit er achter deze conversie?

Daniel Cohen Mede-oprichter Pharnext: Dus eerst is Tasly een geweldige partner, we zullen in een moment wat meer vertellen. Ze hadden geïnvesteerd in mei, precies 10 mei, in 2017, anticiperend op ongeveer 30 miljoen investeringen, deels eigen vermogen en een groot deel, ik denk dat er zo'n 25 miljoen in convertible zijn. Dus het was al bekend dat het zou worden omgezet en het zou worden omgezet. We drukten onze 50% op het moment, als het ging naar 13 euro. Gelukkig gingen we naar 13 euro. Iedereen is blij, de markt, ikzelf en Tasly, dus de conversie gebeurt automatisch. Dat is alles, het is klaar. Dus ik ging ... ik kom terug uit China, we hebben samen gevierd toen we deze cursus hadden doorlopen en ze hernieuwden hun interesse, passie en enthousiasme voor het bedrijf, wat erg belangrijk is. Omdat Tasly het eerst is, ... Ze hebben voor ons de 3003 voor CMT afgevuurd, het opent de Chinese markt die we niet hadden. Ten tweede, ze stoppen veel geld, wat ons veel helpt. En ten derde hebben we gezamenlijk een gemeenschappelijk platform in een joint venture gecreëerd, wat buitengewoon is omdat het ons nog steeds toegang geeft tot de Chinese markt, maar niet alleen dat, tot veel kunstmatige intelligentie-vaardigheden en we weten dat de Chinezen zijn wereldleiders in kunstmatige intelligentie om dit platform nog productiever te maken. Dus dankzij dit alles, zal ik je zeggen, we hebben een arm naar de Chinese markt omdat onze producten, mengsels van oude moleculen, het is in de geest en in de Chinese cultuur. Het wordt zeer gewaardeerd door de Chinese markt, politici en patiënten. Dus het is een buitengewoon avontuur.

Didier Testot ... Er waren aandeelhouders ondervraagd door te zeggen: "Ben je eindelijk AMM in China voordat ze uiteindelijk zonder te wachten op goedkeuring in de Verenigde Staten, dat wil zeggen ... eindelijk deze reis tussen China en de Verenigde Staten? "

Daniel Cohen Mede-oprichter Pharnext: Nou, het is meer het tegenovergestelde. De nieuwe Chinese verordening is heel eenvoudig en formidabel. Zodra het product is goedgekeurd door de FDA voor de VS, wordt deze automatisch in China goedgekeurd, maar het is onze partner Tasly who cares, niet wij. Het is dus niet eerder, maar het is na.

Didier Testot: Wat is in de komende klinische deadlines belangrijk om te volgen om je heen?

Cohen Medeoprichter Pharnext: Oh, het allerbelangrijkste, we moeten zeggen, het goede nieuws is dat het product 3003 in de WCL, werkt erg goed. Alle opinieleiders zijn het erover eens, artsen, patiënten. Dus we hebben een grote kans om een ​​goed product te hebben dat werkt. Dus we bevinden ons nu in een zeer belangrijke fase en krijgen goedkeuring van de FDA in de VS. Dus we hebben een relatie met dit bureau. We zullen ze over een paar weken zien. Ik denk dat er geen probleem zal zijn, maar je weet maar nooit. Onze zorg is ervoor te zorgen dat de kwaliteit van het bestand dat we zullen archiveren perfect is. We moeten onvolkomenheden, defecten vermijden. Onze constante zorg, onze obsessie is kwaliteit en ik denk dat er geen reden is. We hebben een geweldig team, heel dichtbij, zeer ervaren op dit gebied. Dus we hebben waarschijnlijk geen probleem met het onderwerp. Ons product moet worden goedgekeurd. We zullen het zien, maar ik ben redelijk optimistisch. Nu moeten we doorgaan met onze pijplijn ontwikkelen, bouwen 3003 voor het kind, dat is de CMT was een geplande test een paar maanden en blijven onze pijplijn, 864 voor de ziekte van Alzheimer en Charcot ontwikkelen. Ik heb al vaak gezegd dat ik heel optimistisch ben, herhaal ik, maar het is nog niet gebeurd. Je hebt geld nodig, je moet genoeg geld inzamelen, het minst nutteloze mogelijk. Ik ben in deze logica, het is om door te gaan met ontwikkelen. En dit platform, net als met Tasly, moet steeds krachtiger en onbereikbaarder worden voor de concurrentie. Ik herinner me eenvoudig dat wij de eersten zijn die een product hebben ontwikkeld door middel van kunstmatige intelligentie. De Google, de Apple hebben daar nooit iets mee gedaan. We praten er veel over, dus je moet zelfvertrouwen hebben. We hebben een geweldig team, we weten waar we het over hebben, we hebben de ervaring, we hebben bewezen dat het mogelijk was om het te doen. Wij zijn de eerste en we zullen blijven, hoop ik heel lang.

Didier Testot: U had het over financiële middelen, inderdaad, het zal de komende maanden nieuwe middelen nodig hebben?

Daniel Cohen Mede-oprichter Pharnext: We zijn niet erg ver van het inkomen dankzij 3003 dus ik maak me niet al te veel zorgen. Dus in de periode hebben we een relatief comfortabele kaspositie. We hebben nog steeds meer nodig. We zijn aan het discussiëren, we zijn zeer zichtbaar, zou ik zeggen, op de markt nu het product goed werkt. Het platform begint te worden begrepen, dus we bespreken met tal van partners en financiële en industriële, voor het beter, zodat de producten op de markt komen zo spoedig mogelijk, de beste prijs voor ons. En in ieder geval is het dat de aandeelhouder, ik dank de kleine vervoerders, zoals ze zeggen, om ons te helpen en te vertrouwen. Ik ben ook aandeelhouder en net als zij heb ik er belang bij om de beste waarde zo goedkoop mogelijk te hebben. Dat zullen we sowieso altijd leuk vinden.

Didier Testot: Het woord van het einde altijd precies op het platform. Er zijn mogelijk aankondigingen van andere samenwerkingsverbanden geweest voor dit beroemde platform. Sommigen merkten op dat we sinds 2017 nog steeds geen andere advertenties hebben. Wat zeg je ervan?

Daniel Cohen Mede-oprichter Pharnext: Je moet dingen op tijd doen. Ik wil het platform niet verkopen of in licentie geven, of collaboratieve deals doen die niet veel opleveren en niet de waarde hebben die ze verdienen. Dus ik wacht op de goede waarde om een ​​samenwerking tot stand te brengen, hoewel ik niet te fanatiek ben over servicewerkzaamheden, maak ik liever producten. Dus ik kijk voor de goede suggestie en goed voorstel, zal het vooral zijn wanneer de FDA goed zal worden uitgesproken in 3003. Het duurt een beetje geduld, maar het is zeer dichtbij.

Didier Testot: Daniel Cohen bedankt dat u vandaag bij ons bent aangekomen.

Daniel Cohen Mede-oprichter Pharnext: Bedankt.