Aandeel Inventiva Pharma

Beleggen in aandelen beurzen Frankfurt DAX, Londen FTSE 100, Parijs CAC40
ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 396

Re: Inventiva Pharma

Berichtdoor ancaoli » 13 Feb 2019 14:30

Boléro heeft om 12u artikel gepost. Ik was juist te laat met mijn aankooporder :x
Vaste Portefeuille:Gala, Exmar, WRN, Accentis, Global G, SocGen, Roularta, Celyad, Biocartis, Argenx, Enwave, Agfa, Kiadis, Accsys,Pure Gold Mining, Vendetta

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers en profiteer
van minder advertenties en abonneer op onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen

powered by Surfing Waves

Nijnijn
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 27

Berichtdoor Nijnijn » 13 Feb 2019 14:38

Dat van bolero is ook oud nieuws. Zij brengen dit bedrijf om de paar weken onder de aandacht. Zou knap zijn als zij dit kunnen teweegbrengen.

And its gone!
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 64

Berichtdoor And its gone! » 13 Feb 2019 14:42

ancaoli schreef:Boléro heeft om 12u artikel gepost. Ik was juist te laat met mijn aankooporder :x

Vreemd hoor, ik ben klant bij kbc bolero en kan niks terug vinden... kan je het artikel hier posten? Alvast dank!

ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor ancaoli » 13 Feb 2019 15:04

And its gone! schreef:
ancaoli schreef:Boléro heeft om 12u artikel gepost. Ik was juist te laat met mijn aankooporder :x

Vreemd hoor, ik ben klant bij kbc bolero en kan niks terug vinden... kan je het artikel hier posten? Alvast dank!

Inventiva: Frans biotechbedrijf mét ambitie

Beste klant,
Biotechbedrijf Inventiva staat mogelijk aan de vooravond van een eerste belangrijke doorbraak. Een dezer dagen zullen de Fransen immers resultaten bekendmaken van een ambitieuze studie voor de behandeling van Systemische Sclerose, een zeer ernstige en moeilijk te behandelen ziekte. Tot dusver is nog geen enkel bedrijf erin geslaagd een geschikt medicijn op de markt te brengen, ondanks pogingen van farmagiganten zoals Roche en Bayer.
De lat ligt dus hoog, maar analist Lenny Van Steenhuyse beschouwt Inventiva op dit moment dan ook als een “high risk, high reward play”. Gezien de uitdagende doelstelling is het risico niet gering, maar als het bedrijf er effectief in slaagt om met positieve fase II-data voor de dag te komen, ligt de weg naar de behandeling van andere fibrotische ziekten met dezelfde molecule open.
Het koersdoel werd bij KBC Securities alvast verhoogd naar 11,50 euro, goed voor een opwaarts potentieel van een kleine 80% t.o.v. de laatste slotkoers én een “Kopen”-aanbeveling.
Een aandeel om op korte termijn in de gaten te houden dus! Want zoals u als goed geïnformeerd beleg-het-zelver ook uit ons e-book met 12 regels om te beleggen in biotech hebt onthouden, kunnen positieve fase II-resultaten biotechaandelen een stevige duw in de rug geven.
Ontdek in onderstaand dossier meer over het onderzoek en de pijplijn van Inventiva, zijn concurrenten en de waardering van KBC Securities. Mis ook het videofragment niet, waarin onze analist zijn visie op het bedrijf machtig makkelijk uit de doeken doet.
Veel leesplezier!
Download hier ons dossier
Vaste Portefeuille:Gala, Exmar, WRN, Accentis, Global G, SocGen, Roularta, Celyad, Biocartis, Argenx, Enwave, Agfa, Kiadis, Accsys,Pure Gold Mining, Vendetta

And its gone!
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor And its gone! » 13 Feb 2019 15:31

Geen nieuws dus? Ondertussen +20% :shock:

ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor ancaoli » 13 Feb 2019 15:40

Timing start van stijging viel perfect samen met artikel... een mooie pump :)

Lama Daila
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 2679

Berichtdoor Lama Daila » 13 Feb 2019 19:43

Ik was juist op tijd. Ook mail van Bolero gehad om 12u12 en om 12u20 nog kunnen kopen aan 6,46
https://twitter.com/lama_daila

Lama Daila
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 2679

Berichtdoor Lama Daila » 13 Feb 2019 19:45

ancaoli schreef:Timing start van stijging viel perfect samen met artikel... een mooie pump :)

Ik dacht dat eerst ook, maar de echte reden is Wedbush die de opvolging starten met een koersdoel van $19

87F11F0D-2BE5-44DC-B9F1-3674F4721C27.jpeg
U kunt de afbeeldingen in deze bijlage niet bekijken, registreer hier en bekijk de bijlage.
And its gone! liked last!
https://twitter.com/lama_daila

ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor ancaoli » 13 Feb 2019 20:48

Lama Daila schreef:

Ik was juist op tijd. Ook mail van Bolero gehad om 12u12 en om 12u20 nog kunnen kopen aan 6,46

Mooi gedaan. Ik ben te gulzig geweest, kwam uit een vergadering toen ik het Bolero nieuws zag. Onmiddellijk de koers beginnen volgen aan 6,4 en zien stijgen naar 6,6 en toen vond ik het de moeite niet meer. Spijtig, t’had een mooie 1 day trade geweest :(

And its gone!
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor And its gone! » 14 Feb 2019 09:25

ancaoli schreef:
Lama Daila schreef:

Mooi gedaan. Ik ben te gulzig geweest, kwam uit een vergadering toen ik het Bolero nieuws zag. Onmiddellijk de koers beginnen volgen aan 6,4 en zien stijgen naar 6,6 en toen vond ik het de moeite niet meer. Spijtig, t’had een mooie 1 day trade geweest :(

Stijgt goed door vandaag!