Pharming

Beleggen in aandelen beurs Amsterdam, AEX en AMX index, etc.
Plaats reactie
Rolling Stone 70
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 287

Re: Pharming

Berichtdoor Rolling Stone 70 » 15 Jun 2018 00:43

Stofke schreef:
Rolling Stone 70 schreef:Die target datum is dan in 2100 of zo ? :D
Van mij mag het hoor maar 25 EUR lijkt toch wel heel veel. Laat ons maar beginnen met boven de 1,5 te blijven en richting de 2 te gaan. Hopen dat er donderdag concrete feiten wat betreft de pijplijn worden medegedeeld zodat deze rally nog een tijdje kan aanhouden. Shorters krijgen het vermoedelijk warm door deze stijging en misschien komt er effectief meer en meer aandacht van institutionelen. Ik blijf mijn 100 k rustig vasthouden maar ga toch niet wachten tot ze 25 noteren... :)

Binnen 6 jaar ben ik er 50. Dan staat die 25 euro op de borden, als ze dan al niet overgenomen zijn.

Denk dat de kans op overname tegen dan wel een stuk groter zal zijn. Anyway, als ze binnen de 6 jaar op 25 EUR staan, trakteer ik jou met Bollinger champagne ! Zoveel is zeker :D ;)
Stofke liked last!

Stofke
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 205

Berichtdoor Stofke » 15 Jun 2018 00:51

Rolling Stone 70 schreef:
Stofke schreef:
Rolling Stone 70 schreef:Die target datum is dan in 2100 of zo ? :D
Van mij mag het hoor maar 25 EUR lijkt toch wel heel veel. Laat ons maar beginnen met boven de 1,5 te blijven en richting de 2 te gaan. Hopen dat er donderdag concrete feiten wat betreft de pijplijn worden medegedeeld zodat deze rally nog een tijdje kan aanhouden. Shorters krijgen het vermoedelijk warm door deze stijging en misschien komt er effectief meer en meer aandacht van institutionelen. Ik blijf mijn 100 k rustig vasthouden maar ga toch niet wachten tot ze 25 noteren... :)

Binnen 6 jaar ben ik er 50. Dan staat die 25 euro op de borden, als ze dan al niet overgenomen zijn.

Denk dat de kans op overname tegen dan wel een stuk groter zal zijn. Anyway, als ze binnen de 6 jaar op 25 EUR staan, trakteer ik jou met Bollinger champagne ! Zoveel is zeker :D ;)

Zat er ook eerst met zelfde aantal stuks als jij in aan gemiddeld 0,97. Heb nog altijd spijt dat ik ze van de hand gedaan heb. Groot stuk in Mithra gestoken. Uiteindelijk toch nog terug wat Pharming gekocht maar nu veel minder stuks. Laat ons zeggen dat ik nu naar 25 moet om hetzelfde te hebben dan wat ik ervoor op 10 zou gehad hebben maar Mithra maakt al redelijk wat goed tegenwoordig.

Rolling Stone 70
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 287

Berichtdoor Rolling Stone 70 » 15 Jun 2018 01:05

Ja, ik zit volledig in Pharming zoals ik volledig in ablynx zat. Dat schijnt dom te zijn maar ik sta momenteel toch al terug op 17.000 EUR winst. Toch zou ik in de toekomst wat meer willen opsplitsen. Alleen durf ik momenteel Pharming niet verkopen uit schrik om een grote klim te missen... Mitra is idd ook interessant. Stilletjes aan begin ik ook eens terug te kijken naar mdxh. Daarnaast zijn gala en Argen-x effectief ook koopwaardig bij een dip. Het is niet eenvoudig kiezen....

Dirk19
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1543

Berichtdoor Dirk19 » 15 Jun 2018 06:57

Laat ons inderdaad beginnen met naar de range van 1,7 te klimmen.

Een koersdoel van 25 € lijkt mij compleet onrealistisch.
Als de presentatie van de pijplijn indruk maakt zit een overname op korte termijn er zeker in.

Hopelijk vandaag Pharming Friday ;) Hou er wel rekening mee dat we niet alle dagen kunnen stijgen, een dagje met winstnemingen zit er zeker aan te komen

Stofke
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Stofke » 15 Jun 2018 07:31

Dirk19 schreef:Laat ons inderdaad beginnen met naar de range van 1,7 te klimmen.

Als de presentatie van de pijplijn indruk maakt zit een overname op korte termijn er zeker in.

Hopelijk vandaag Pharming Friday ;) Hou er wel rekening mee dat we niet alle dagen kunnen stijgen, een dagje met winstnemingen zit er zeker aan te komen

Als alles volgens plan verloopt en de koers effectief ooit maal 10 gaat dan zitten we op 15 euro. Daarna op het gemak nog 67% stijgen en je hebt 25 :lol:

Dirk19
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor Dirk19 » 15 Jun 2018 07:36

Stofke schreef:
Dirk19 schreef:Laat ons inderdaad beginnen met naar de range van 1,7 te klimmen.

Als alles volgens plan verloopt en de koers effectief ooit maal 10 gaat dan zitten we op 15 euro. Daarna op het gemak nog 67% stijgen en je hebt 25 :lol:

Laat ons maar beginnen met die x10 8-)

Stofke
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Stofke » 15 Jun 2018 07:38

Zolang er geen overname komt verkoop ik niks. 1 keer dom geweest maar geen tweede keer.
lode78 liked last!

Dirk19
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor Dirk19 » 15 Jun 2018 07:48

Stofke schreef:Zolang er geen overname komt verkoop ik niks. 1 keer dom geweest maar geen tweede keer.

Met welk aandeel was dat?

jack.
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 642

Berichtdoor jack. » 15 Jun 2018 07:53

Stofke schreef:Zolang er geen overname komt verkoop ik niks. 1 keer dom geweest maar geen tweede keer.

die wat ik nu heb ga ik ook bijhouden maar ik kan nog bijkopen voor een kort ritje wat ik zeker niet zal laten,de vooruitzichten zijn toch uitstekend :?

Stofke
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Stofke » 15 Jun 2018 07:55

Dirk19 schreef:

Met welk aandeel was dat?

Met Pharming, ik had er eerst heel veel aan gemiddeld 0,97. Nu meer dan de helft minder aan 1,35